Safari Arkiv Redigera Innehåll Historik Bokmärken Fönster Hjälp

Jag har använt mac i snart tre år nu och jag är fortfarande helt värdelös på att förstå hur allt fungerar. Det är ju faktiskt fräsigare med mac  än pc men jag kan fortfarande lika lite om hur allt funkar. Det är lite jobbigt. 

Desireé kom med det underbart härliga förslaget att vi borde ta en sista minuten på sportlovet till ett varmt ställe, typ canarieöarna eftersom det är ett av de få ställen som faktiskt är ganska varmt såhär års, om man inte vill åka längre bort men plånboken gapar tyvärr väldigt tomt. Man skulle kunna säga att det ekar ganska mycket i den. Speciellt eftersom jag köpte en ny väska i fredags. Men det var ändå ett fynd, den hade kostat 1600kr och jag köpte den för 784kr så man måste ju vara lite nöjd. Faktiskt. Hursomhelst, de här med resan, jag kommer inte ha råd att åka på en sista minuten på lovet med tanke på min utlandsresa i sommar. Jag måste börja spara till den och min tanke var ju liksom att jag skulle jobba massor på sportlovet så att jag kan få ihop lite pengar så att jag slipper leva på vatten och bröd resten av våren. Jobba jobba jobba.  

Emelie, jag har fortfarande inte bestämt mig om kryssningen. Det vore så jäkla sköj men det är det där  nedrans svenska c talet. Jag vet inte om jag kommer hinna göra allt i helgen och om vi åker på måndag kväll kan jag tänka mig att det inte blir så mycket pluggande på båten. Men 96kr är riktigt billigt. 

Tusan vad man ska behöva bestämma sig för saker helatiden. Jag vill ju göra allt! 

Idag är det ruggigt kallt. Kallare än kallast. 

Killen som sitter mittemot mig har långt hår, rosa hörlurar och spelar betapet. Är inte sånt ganska exotiskt? Han luktar rök också. Mindre exotiskt. Eller så är det hans halväckliga polare? Jag vet faktiskt inte. 
- Heter det betapet?
daaa!! ja din rökluktande fjant! 


Kommentarer
jessica

jag vet inte om jag ska med :/ vilka andra ska med?? om jag ska med måste jag komma på ett sett o fixa pengar :/ :p

2007-01-23 @ 15:27:40
URL: http://majen.blogg.se
ems

förstår om det kommer lite stressande =) men det skulle vara mycket kul om du följde med! bara göra ngt kul i väntan på sportlovet, och billigt ;)

2007-01-23 @ 16:31:43
Desire

Johanna!
Vi MÅSTE typ åka:p Bara några dagar? Åhhh, vore inte det skoj? Eller typ avstressande? KOM IGEN! Vi ställer osss på stan och sjunger och spelar lite så vi har råd att åka! Vad säger du?

2007-01-23 @ 19:23:09
Jaketorontom

Hello, I found you at Altavista. You have wealth of information on your site and a nice design. Greetings from Germany

2008-01-09 @ 15:48:30
URL: http://jaketorontom.blogspot.com


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Stringstrumpa

Strumpan som faktiskt finns

RSS 2.0