Rally kalle

Sådär, nu var det gjort. Nu har jag anmält mig till körskolan och köpt ett nytt nagellack. Har min första körlektion redan imorgon. Jag är jättenervös men det ska nog gå vägen. Känns som det var en evighet sen jag körde, och det var det ju nästan men det ska nog gå vägen. Har kikat igenom teoriböckerna lite också. Innan sommaren ska jag ha körkortet i handen. Det har jag bestämt mig för. Karin får vara min förebild.

Ikväll är det dags för mördarfysen igen. Fy fasiken, jag vill inte. Måste man verkligen? Dumma dumma. Kan inte resultaten kännas och synas direkt? Man skulle bli lite mer motiverad då.

Om man kanske skulle ta och försöka sig på projektarbetet nu....


"Jag gick upp och pumpade lite campione"  ...Jaa du herr Tanfara.




Kommentarer
Majsy

Haha apollo fredrik på zero´s! :D :P Ja kom ihåg några ord från låten jag snackade om igår :P typ move your head out eller nått sånt :p Jag ska snart också fixa mitt körkort :p

2007-01-15 @ 20:33:03
emelie

yeah! bra med körlektionerna där!! =) och du, boka ditt teoriprov NU så kan vi ha pluggkvällar och tillsammans sticka till körskolan och plugga på datorerna.. LET'S GET OUR FUCKING KÖRKORT!!!!!!!!!!!!! =)(du bokar prov på vägverket, du behöver koden du får med körkortstillståndet bara så kommer du in, jag gör mitt 23de februari).. WOHO.. sen tar vi halkbanan tillsammans!!!!! DET BLIR FETT!!! :D

2007-01-15 @ 20:46:00
URL: http://quistis.blogg.se
Ola

Och då kan jag tigga skjuts av er överallt! :D

2007-01-15 @ 22:23:03


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Stringstrumpa

Strumpan som faktiskt finns

RSS 2.0