Lyckligt ovetande

Jaa..det var jag i alla fall fram tills idag när Tessan berättade vad som egentligen hände på nyår. Fy tusan. Kan man spola tillbaka tiden och göra det ogjort? Jag ska aldrig mer gå utanför dörren. Jag ska i alla fall hålla mig så långt borta från nynäs som möjligt. Hur nu det ska gå? usch, sprit är inge bra. Jag ska nog göra som Cuba och ta en alkoholfri period.  Ett bra tag. Fram till helgen eller nått.

Jag ska ta tag i det här med körkortet också. Jag har dragit ut på det alldeles för länge nu. Dessutom orkar jag inte gå och cykla överallt. Det börjar bli tröttsamt. Så imorn tänker jag släpa mina trötta ben till Yvonnes och bestämma nått vettigt.

- stringstrumpa



Kommentarer
emelie

Haha men johanna, finns det mer!?!?! Nu blri jag nyfiken :D

2007-01-15 @ 11:10:53
URL: http://quistis.blogg.se
Aaroneira

Interesting. No more comment :)

2008-10-17 @ 08:28:08
URL: http://aaroneira.3steps.com


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Stringstrumpa

Strumpan som faktiskt finns

RSS 2.0