Latte och photoshop

Sitter här med min nu nästan kalla latte och funderar på om jag kanske skulle ta och göra den där inlämningsuppgiften i photoshop till Per? Just nu snurrar ungefär tusen andra tankar i mitt annars ganska tomma huvud och jag orkar egentligen inte för en sekund ägna photoshop en endaste liten tanke.

Det står fortfarande kvar en gran på mariatorget? Med lampor och allt. Är det inte dags att ta bort allt som har med julen att göra nu? Jag hann knappt sluta bekymra mig över granen innan jag såg att kinarestaurangen mittemot hade påskris med fjädrar i sitt fönster?!?! Vad är det här?! Påskris är ju för tidigt. Kan vi inte bara få ha en mellan månad så som januari ska vara? Jag blir helt förvirrad, 

Ola, jag har fortfarande inte bestämt mig.Jag vill jag vill jag vill!! Men om ni ska åka tidigt så kan jag inte. Jag måste fundera lite till. Fasiken. Jag vet ju att jag kommer ångra mej om jag inte åker.  

Tänk vad lätt allt vore om man inte kunde eller fick bestämam själv.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Stringstrumpa

Strumpan som faktiskt finns

RSS 2.0