Kladdkaka med nära och kära

Vad är det som gör att kladdkaka är så mycket godare att äta tillsammans med någon? Det blir liksom mer okej att äta det eftersom man inte är ensam om att synda och äta något onyttigt. Nyårslöftet om att man ska äta nyttigare kan ju slänga sig i väggen. Egentligen borde det inte ens få finnas som nyårslöfte. Dels för att man aldrig håller det och dels för att man ändå (även om man inte säger det till någon) har det som ett hemligt nyårslöfte i alla fall. Helt onödigt. 

Imorn åker allas vår SötKarin till alperna. Men vem har sagt att jag är avundsjuk? Kilometerlånga backar och förhoppningsvis underbart väder? Jag avundsjuk? Aldrig. Bitter? Absolut inte. Inte jag inte. Jag får ju faktiskt uppleva torngatans underbara backe varje dag. Det är ju inte fy skam. Som sagt, avundsjuk? Jag vet inte ens vad det betyder.  
- Ha det så bra sötaste vän.  


Dom visade precis när italien vann VM guld. Fasiken. När Grosso sätter straffen. Shit. Det är så jäkla coolt.


Kommentarer
Albertemmy

Keep up these useful pieces.

2009-01-14 @ 08:53:16
URL: http://www.enequist.dk/albertemmy


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Stringstrumpa

Strumpan som faktiskt finns

RSS 2.0