Jerk it out

Idag har jag haft Jerk it out låten på huvudet. Sen när jag ska läsa Blondinbellas blogg, jag vet, det är hemskt att jag läser den, precis som alla andra gör, det roliga är att jag egentligen inte tycker att den är bra, jag blir bara sur, det har dock blivit en vana att läsa den. Hursomhelst, det där var en parantes, det jag vill komma fram till är att människan har Jerk it out som rubrik??!?!? VAd är det liksom!? Buhää läskigt. 

Jag hade körlektion idag. Det gick skitbra!!! Verkligen jättejättebra! Nu är nästa på måndagmorgon och sen har jag duktig som jag är bokat en på torsdag morgon 06.40. Nu är jag riktigt på. Woho.

Idag är det ett år sen som jag och Desireé gick och pulsade i snön på götgatan med varsin latte från waynes i handen. Vi funderar på att fira det med utgång imorn kväll. Det vore härligt. Jag måste bara hitta någonstans att sova isåfall.

Jag ska köpa en mössa också.


Kommentarer
Anonym

Hej Johanna.
jag kommer inte hinna fika med er idag, tyvärr. Men hoppas att ni får de trevligt :)
kram

2007-01-26 @ 11:34:40
ems

eyy.. fick du mitt sms eller? antar att du glömt saras party imorrn, men jag påminner dig igen isf =)

2007-01-26 @ 14:41:19
Anonym

stringstrumpa, blev det ngn spya eller ngra andra pinsamma klängningar igår? ;)

2007-01-28 @ 21:18:33
Majsan

hahaha oskön kommentar ! :p

2007-01-29 @ 20:47:51
URL: http://majen.blogg.se
Anonym

Aha, ne, d såg ut som ylva på bilden där nere nånstans, där ja kommenterade. Johanna vem? Känner vi varandra? :O

2007-01-30 @ 17:44:43
URL: http://oskimon.blogg.se
Anonym

ja, jag läste igenom dina gamla kommentarer för att se vem du var, men jag har ingen koll. ditt nick känns igen, men inte bilden. i sanning ett mysterium

2007-01-30 @ 17:59:17
URL: http://oskimon.blogg.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Stringstrumpa

Strumpan som faktiskt finns

RSS 2.0