Cannonball

Det här har verkligen känts som "söndagarnas söndag". Jag borde redan gått och lagt mig med tanke på att jag har körlektion halvåtta imornbitti men jag orkar bara inte resa på mig och gå och borsta tänderna. Sånt kan vara riktigt jobbigt. Ibland. När man är trött. 

Jag hade bara velat ligga hemma i soffan och kollat på Laguna beach idag. Men man kan inte alltid få som man vill. Inte alltid. 

Det ser ut som att jag följer med Ola och gänget till Grekland i sommar. Eller man skulle nog kunna säga att det är helt bestämt. Som det känns nu kan jag inte tänka mig att inte följa med. Jag vet hur mycket jag skulle ångra mig om jag inte åkte. Nu är det bara pengarna som saknas. Men det ska nog lösa sig. Det brukar ju göra det. På något exotiskt sätt. 

Imorn ska jag måla mig själv som en byggnad. Det ni. Bild och form är väldigt givande. 

  


Kommentarer
Anonym

Ylva?

2007-01-27 @ 00:49:54
URL: http://oskimon.blogg.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Stringstrumpa

Strumpan som faktiskt finns

RSS 2.0