Big Brovas & American dreamz

Igår spillde jag massor. Jag kanske börjar bli darrhänt? Dom säger ju att det kommer med åldern och vid snart 19 års ålder är det kanske dags att det börjar lite smått? Eller så var det bara en sån kväll då man spiller lite extra. Den trasiga "Lick Me" tröjan var nu en hel och ren Fred Perrytröja...lite av en "light version" Jag har ett vittne som kan stödja mig i det. Även om hennes blonda kaluffs försvann i folkmassan ibland.

Karin och Majsan tog sig hit i snöstormen. Det var mysigt. Jag hade dock lite högre förväntningar på American dreamz men den var okej. Lagom rolig. Iqbal är tagen av majsan.

Det är Laguna Beach weekend på Mtv. Imorn börjar det 13.30. Synd att man måste plugga. Dessutom ska jag övningköra för på måndag har jag min andra körlektion. Spännande. Jag, Karin och Maj kom överens om att när jag och Maj tagit våra körkort (om inte alltför lång tid) så ska vi leva lite Laguna Beach liv och ta bilen överallt bara för att träffas i tre minuter och säga hej. Sånt är bra för miljön. Heja Laguna Beach.



Bara för att Desireé och jag är så snygga.


Kommentarer
Majsan

Laguna beach liv here we come! Men jag måste ha Iqbal med mig! :p

2007-01-21 @ 13:06:47
Anonym

oooh min favvoserie:D

2007-01-21 @ 13:19:18


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Stringstrumpa

Strumpan som faktiskt finns

RSS 2.0