Visste du att...

...Under en livstid tappar man 15kg hud i form av döda celler och att 90 procent av allt damm i hemmet består av just hudceller? Nu kanske du börjar damma lite oftare?

Häromdan invigde mina två bröder mig i ett fint uttryck, ett mycket användbart sådant enligt dom. Om jag minns rätt lyder det: Impa, pimpa, pumpa, dumpa. Ett mycket exotiskt, men tydligen väldigt bra och välanvänt uttryck. Själv har jag ingen kommentar och vill inte veta allt för mycket om vad dom två filurerna har för sig. Det man inte vet mår man inte dåligt av.

Plugg plugg och mera plugg. Jag tänker smita iväg och ta en fika med Karin istället. Ujujuj vilken ångest jag kommer få sen. Buddha, aborter och allt vad det är får vänta. Jag måste blåsa upp min badring så att jag inte drunkar i allt. Pöö på det.

Boka boka boka måste vi göra nuuuu!!!!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Stringstrumpa

Strumpan som faktiskt finns

RSS 2.0