Schlagernörd och blåbärspaj

Spänningen var oliiiidlig. Vem skulle gå vidare?! Sebastian var redan klar, Nanne till andrachansen. Vem skulle det bli? Flickfavoriten Måns eller allas vår "Vadå har jag fejk hår?" Magnus? Själv satt jag och hoppade i soffan, jag kunde inte bestämma mig. Det känns jobbigt att berätta det men jag hade faktiskt röstat både på Måns och Magnus. Jag menar hur kunde man inte rösta på Måns? Såg ni inte hur gärna han ville slå Sebastian och vinna skiten? Och Magnus kraken, när ska han få gå vidare till globen? Undrar om han ställer upp nästa år? Han blir ju dissad år efter år. När ska han ge upp?

Nej jag är nöjd med resultatet. Lite, eller ganska mycket synd tycker jag dock om Magnus. Han har säkert uttalat sig om nått som kommer stå på löpsedlarna imorn. Eller så kommer det stå att det blev fel med röstningen. Att man inte kom fram. Så blev det i alla fall när jag skulle rösta.

Om man vill kan man redan nu läsa om Magnus schlagerfiasko på aftonbladet.se. Eller hur Måns ska slå Sebastian i globen.

Härligt med dagens teknik.








Kommentarer
Anonym

oj oj det e något fel med hans hår..!! (Magnus alltså).

2007-02-18 @ 12:29:55
Anonym

det kommer bli så bra, du kommer aldrig vilja sluta prata i telefon! nåt såhär redan nu du vill ha? sitter med mobilen här. mitt jobb kanske? eller arena.. kanske.. ehm.. mammas jobbmobil eller så.

2007-02-19 @ 18:22:13
Torsteinmette

Very nice and well designed web site. Great content and a fascinating read, keep up the good work and looking forward to more in the future.

2009-05-08 @ 14:17:13
URL: http://torsteinmette.20six.fr


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Stringstrumpa

Strumpan som faktiskt finns

RSS 2.0