Pappamusik

Drinkar i exotiska färger med smak av kaktus och röda frukter. Toppade med lime och ett sugrör i en fin färg. Och is i massor. Trevligt sällskap och George Michael. One more try. Då är pappa glad. Precis så är det just nu. Så lär det hålla på i många timmar till. Det är mysigt.  

Jag får en känsla av sol, bad och värme någonstans lång bort. Ni vet när man sitter kvar på den där mysiga restaurangen som ligger precis vid stranden och det är sådär lagom varmt, så att man kan sitta i t-shirt fast att klockan är sen kväll. Det spelas tyst musik i bakgrunden och allt är sådär knasigt underbart. Så känns det just nu. Mitt i februari, med 10 minus ute. Underbart. 

Igår dansade jag, karin och ola i olas vardagsrum. Det var härligt. På många sätt. Innan det hade jag och Ola varit på äventyr i brandbergen centrum. Det var mindre härligt. Puss på er trollungar. 


 äppel päppel piron paron.

 
 


Kommentarer
Anonym

Ja den 16:onde funkar bra de med! :)

2007-02-11 @ 19:03:14
Jessica

fast ja e långtidsplanerare, jag menar asså mars :p för 16 februari ska ja på släkt grej :/

2007-02-11 @ 21:01:28


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Stringstrumpa

Strumpan som faktiskt finns

RSS 2.0