Johanna som byggnad

Idag analyserade Hertha min bild som mig själv som en byggnad. Det där lät betydligt knepigare än vad det var. Uppgiften var att måla sig själv som en byggnad och sen bli analyserad av Hertha. Begripligt? Spännande var det i alla fall. Givande? nja, inte direkt, men som sagt spännande. Uppgift nummer två var att måla hudfärg. Ingen kommentar.

Sökandet efter mobilnummer fortsätter. Fast en smart idé vore kanske att införskaffa en ny mobil först. Jobbigt bara att jag är så nedrans dålig på tekniska prylar. Har inte en aning om vad man ska ha får nått. Jag är glad om det går att ringa och skicka sms. Någon som vill skänka sin gamla 3310 kanske?

Mot fysträningen! --->


Kommentarer
Anonym

det går hur bra som helst. så kan du ringa dit å fråga efter mig så kanske jag är där å vi ba "men heeeeeeeeeeeej"

2007-02-19 @ 20:27:45
Desire

Du MÅSTE berätta vad Hertha sa sen. Haha, tänk att bli analyserad av Hertha! Det du! :)

Du är så duktig som tränar Johanna! Jag är avis! :)
Puss!

2007-02-19 @ 22:11:22
ems

du kan ta min 3310, om du har simkort.. it's kolugnt! ;)

2007-02-20 @ 10:42:34
eeeeeee

var är dina hattar?

2007-02-22 @ 14:01:06
Casperemmy

Keep the good works comming.

2010-04-23 @ 14:53:38
URL: http://casperemmy.3steps.com


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Stringstrumpa

Strumpan som faktiskt finns

RSS 2.0