"Johanna har ont i kroppen dag"

Jag kan inte riktigt sätta fingret på vart det gör ont men ont gör det i alla fall. Lite här och lite där. Fram och bak. Uppe och nere. Jag antar att det är gammal hederlig träningsvärk som återigen gör sig påmind. Turnering igår och träning idag. Min rumpa är det extra synd om idag. Tänk att rumpmuskler kan göra så otroligt ont. Imorn är det dags för fysträning med G och "småglinen". Jobbigt. Min pappa försöker muntra upp mej genom att berätta hur vältränad och slimmad jag kommer bli till sommaren. Pöö säger jag bara. Hur mycket man än vill så blir man ändå aldrig slimmad till sommaren. Aldrig. Dessutom får man ju bara massa muskler och större lårmuskler vill man ju inte ha. Då blir ju låren bara större och det är ju precis det man vill undvika. Det är en ond cirkel det där. Inte bra. Beach 2007 kommer bli precis som alla andra år, lite daller på magen och såkallade "kärlekshandtag" på höfterna. Fast hellre det än pinnsmal. Lite former måste man ju få ha. Det är ju "charmigt" eller?

Körandet flyter på och jag hade tänk boka teoriprov. Läskigt. Lika bra att få det ur världen så fort som möjligt. Körandet och körkortet upptar det mesta av min tid och mitt intresse just nu så jag ber om ursäkt till min omgivning, speciellt till Karin som får stå ut med att jag frågar ut henne om allt som har med körkortet att göra. Känns dock så nedrans avlägset. Men jag ska fasiken ta det där körkortet. 

Jag försöker göra lite nytta. Jag försöker och jag försöker och jag försöker. Jag försöker jobba med mitt projektarbete. Mina försök går inte så bra. Men jag försöker och det är en början. Man måste bara börja. Snart har jag en början. Om jag börjar vill säga. Dessutom måste jag klippa mej. Mitt hår är risigare än risigast och vildare än vildast.  

Ibland är det så svårt att veta vad som är rätt och fel. Hur man borde göra och inte göra. Jag hatar sånt.

Nu ska jag gå ner och fika, och jobba lite på "kärlekshandtagen"


Kommentarer
Olala

SUNSHINE i sommar :D
Du jag o emmelie i ett rum o kristina, sara o jossie i det andra! Kmr bli hur kul som helst!

2007-02-04 @ 21:12:24
majsy!

De e bra att du tagit tag i körkortet!! jag är påväg :p

2007-02-05 @ 11:06:59
URL: http://majen.blogg.se
ems

yeah ola!! kommer bli fett ;);)

2007-02-05 @ 13:48:37
Anonym

Ja, prel boka kan vi! =)

2007-02-05 @ 17:04:27
Paulmaja

Spirits are speaking in my dreams and other ways

2008-12-01 @ 14:32:30
URL: http://paulmaja.blogspot.com


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Stringstrumpa

Strumpan som faktiskt finns

RSS 2.0