Fullständiga rättigheter och övningskörande

Min Bloody Mary består nu till mestadels av is och sellerin har börjat bli lite svampig i botten. Inge vidare. Om den funkade mot förkylningen återstår att se. Alla sätt är ju bra utom dom dåliga. Vad vet jag.

För övrigt så har jag övningskört som en tok idag. Tusan vad jag har kört bil. Jag har backat, jag har fickparkerat, jag har tränat på uppfågning, jag har kört på landsväg och jag har fyllt på med alla möjliga sorters vätskor på macken. Oljig om fingrarna blev jag i alla fall. Brum Brumm Brumm i min supersaab.

För övrigt två tycker jag att kvällens melodifestival var riktigt trist. Jag hade hoppats på att onani, jag menar (Åh) när ni med Christer Lindarw skulle gå vidare. Han är ju i alla fall glitter och glamour precis så som schlager ska vara. Andreas Johnsons låt va bara skit och otroligt seg. Dock lite plus att Monika och Jenny får åka till globen och glassa lite med sina guror där. Exotiskt med "kända" lärare. Heja.

Goo Goo dolls låt Slide är höstterminen i ettan. Here is gone är höstterminen i tvåan. Jag toklyssnade på dom under just dom perioderna. Vet inte varför men så var det. 

Ola och jag smider nya planer. Destination X. Here we come!. 

Jag vill leva la dolce vita! ahahaaaaaaa!


Kommentarer
O

yehaw!

2007-02-25 @ 12:17:44


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Stringstrumpa

Strumpan som faktiskt finns

RSS 2.0