Filmjölk.

Filmjölk är verkligen underskattat. Filmjölk och litervis med socker är ju det godaste som finns. Duktig som jag är har jag skippat sockret och dricker den som den är. Inte lika gott men fortfarande mumsigt. Fast min duktighet brister ganska rejält ändå eftersom jag precis smaskade i mej en liten Anthon berg chokladbit. En såndär som man kan köpa i lösvikt. Mums. Det här med att vara nyttig är inte min starka sida. Jag försöker men det går inte. Så enkelt är det.

Buddhismen verkar vara ganska exotisk. Försöker hitta lite spännande saker på internet men det går inte så bra. Jag drunknar snart i plugg. Jag kanske borde skaffa mej en badring? eller varför inte fina armpuffar?



Kommentarer
maj

du kan ju använda badringen du hade i grekland ;)

2007-02-25 @ 17:50:12
URL: http://majen.blogg.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Stringstrumpa

Strumpan som faktiskt finns

RSS 2.0