Den som söker skall finna

Ibland kan så lite göra så mycket. En fika på ett café med en härlig vän och en mumsig smoothie kan verkligen få en att må lite extra bra. Igår var jag och Ola åter på äventyr i stan. Det har blivit lite av en fredagsvana. Fika och äventyr i stan. En "fredagsfräckis" helt enkelt. Fast lightversion. 

Vi bestämde oss för att besöka östermalms "bakgator" för att uppleva backslicksens baksida. Det var inte så givande eftersom vi gick vilse. Inte mycket. Självklart inte. Hallå man har väl koll på östermalms gator och torg? Stadsböna som man är? Eller? Jaha, är nynäshamn landet? Jag hade inte en aning?

En ganska tråkig och jobbig sak är att min mobil har pajjat. Helt. Död. Stendöd. Dom sa att den inte går att laga. Punkt slut. Fel på mjukvaran. Dum som jag är hade jag tydligen sparat de flesta av mina nummer på mobilen och eftersom den nu är helt död så har jag noll nummer att tillgå. Jobbig situation. Så de snälla själar som känner att det vore bra omjag har erat nummer kan ju kladda ner det på en lapp och skänka det till mig. Ingen vore gladare än jag. Dock väldigt jobbigt att köpa en ny telefon. Ingen utgift som jag har lust att betala. Menmen.

Kyckling och pasta. Det ska jag laga nu.




Kommentarer
Anonym

Du kan få några nummer av mig om du vill. Kan bläddra genom telefonboken och stanna när du säger stopp, så gör vi så kanske tio gånger eller nåt

2007-02-18 @ 22:58:46
URL: http://oskimon.blogg.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Stringstrumpa

Strumpan som faktiskt finns

RSS 2.0