Blöjbärande chefer

Ganska ofta finns det ganska mycket som man vill säga eller göra. Men ganska ofta är det också ganska svårt att få det sagt och att uttrycka det. Ganska ofta är det så. I alla fall för mig. Jag vet inte riktigt hur det blir så men så är det. Ganska ofta blir jag också ganska sur på mig själv för att jag tänker att jag ska göra så mycket men inte gör det.

Det finns ganska mycket i livet som fascinerar mig. Jag har bara lite svårt att sätta fingret på vad det är och att utrrycka det i ord och känslor. Ganska så ofta så stannar det kvar någonstans långt ner i magen. Det finns ganska mycket som jag vill göra också, men jag har ganska svårt att bestämma mig för vad jag ska börja med. Sånt är faktiskt ganska jobbigt eftersom det alltför ofta, i alla fall för mig slutar med att det istället inte blir någonting av det. Det är som sagt ganska jobbigt.

När man använder ordet ganska för många gånger blir det ganska jobbigt att läsa.


Min Kafkanovell är i alla fall klar nu.


 


Kommentarer
Anonym

Du vet vad dom säger, less is more. Klart man kan anlita mig, jag är väldigt billig

2007-02-21 @ 21:59:47


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Stringstrumpa

Strumpan som faktiskt finns

RSS 2.0