Två dagar senare

Idag mår vi sådär. Kroppen är lite lagom utmattad efter två exotiska kvällar i stockholms nattliv. Men jag är glad. Så otroligt glad. Belåten. Jag och Cuba hade en helmysig kväll på Berns i torsdags. Vi som bara skulle kolla på Cornelia kom hem klockan fyra efter lite för många drinkar. Jag fick dessutom utbyta någon enstaka mening med en glömd svensk såpasnubbe. Nya tider. 

Otroligt bakis efter torsdagens äventyr bar det igår av mot nya. Julfest med jobbet. På en båt. Jag tycker fortfarande att det gungar. Jag hade så nedrans sköjigt. Det är ju så mysigt med "jobbtillställningar" eftersom man själv inte behöver lägga ut ett endaste litet öre själv. Detta var något som alla utnyttjade till max. Snapsen och GT:n var poppis. Trubaduren som sjöng och plinkade så fint på sin gitarr var den största snubben jag sett. Han var enorm. Det var lågt i tak men kraken kunde knappt stå rakt. Det var exotiskt. Jag och Sonja sjöng rumpa mi på norska och allt var jättebra. Ida tyckte inte att vi fått nog av partajande när båten la till klockan ett så vi var ett härligt gäng som drog vidare till Blue moon bar. Är Bluemoon ett ord kanske? usch jag vet inte, varför ens orka bry sig. Rosé och fanta i massor, blandat med champagne och hallonshots i ännu större mängder. Dans till 80 - tals klassiker och äventyr med Marie. En korv delad med våran interna backslick och gänget utanför sturecomganiet fick avsluta kvällen.

Vilken osammanhängande text. Det snurrar. Men jag antar att det är så det ska vara.

Ikväll blir det kryssning med familj, släkt och vänner. Nu är det bara att gasa.


Puss och smisk.








Kommentarer
Sara

Partybruden Johanna! ;)

2007-12-01 @ 16:35:43
URL: http://celai.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Stringstrumpa

Strumpan som faktiskt finns

RSS 2.0