Pluskonto AB

PeppPeppPepp. Mitt pluskonto fortsätter att växa. Jag mår bra. Otroligt bra. Söta sms fortsätter att dyka upp lite då och då och jag lever fortfarande på lyckoruset från min uppkörning igår. Jag är bra. Jag är inte bara bra. Jag är jäkligt bra. Jag är otroligt trött men det är bara ett bra tecken. Ett tecken på att jag har saker att göra. Att dygnet har för få timmar för mitt intressanta och händelserika liv. Vi kan i alla fall låtsas att det är så. Lite så är det. Jag har massor att göra på jobbet och pengarna strömmar in. Jag får känna mig lite behövd. Sånt är skönt. 

Jag och Karin pratade om livets viktiga ting över en fika i stan idag. Det var som vanligt mysigt och otroligt givande. Karin, du är så bra. Jag är så bra. Vi är så bra. Allt är bra.

Nu ska jag ta suupersaaben och hämta min bror med respektive i tennishallen.

Så det så.


Kommentarer
Anonym

systeryster:)

2007-12-06 @ 22:02:51
URL: http://justplainwhite.blogg.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Stringstrumpa

Strumpan som faktiskt finns

RSS 2.0