Nu blir 73:an ännu farligare

Idag tog jag körtkort. Efter månader av övningskörande och ett antal uppskjutna uppkörningar på grund av droppfoten var det äntligen min tur att pricka av körkortet på "To do" listan. Min mamma sa lite snällt att nu har jag fyllt 18, tagit studenten och nu tagit körkort. Nu är det bara att föda barn kvar. Men det var det inte så bråttom med.

Jag är glad. Otroligt glad. Äntligen får jag åka på egna äventyr i supersaaben. Eller porschen som pappa kallar den. Den är fin och brummar lagom mycket. Gasen i botten. Nu kan jag och Ola ta bilen överallt. Precis vart vi vill. Jag är glad.

Nu när jul närmar sig kanske man ska önska sig en lite större julklapp. En bil? Någon som vill ge mig en bil?

 


Kommentarer
O

GRATTIS Bready! Du är så bra! Äntligen frå vi pumpa campione o glida runt i nynäs ;)

2007-12-05 @ 18:46:30
Sara

Grattis!! Härligt värre :D Det är du så värd!
Puss på dig

2007-12-05 @ 22:30:34
majsan

Grattiiiis!! =D Du får tuta om du åker förbi vikingavägen nån dag! :p

2007-12-06 @ 09:06:17
Sara

Grattis!!!!!

2007-12-06 @ 20:02:32
URL: http://celai.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Stringstrumpa

Strumpan som faktiskt finns

RSS 2.0