Hey Babe

Igår fick jag ett sött sms. Jag blev glad. Ibland behöver man snälla och söta sms. Sånna som gör en lite extra glad så att man kan sätta in lite extra glädje på pluskontot. Det personliga pluskontot. Som man kan ta av när allt känns lite extra grått och tråkigt. Just nu känns det som om allt faktiskt är riktigt bra. Jag hoppas bara att den braiga känslan kan hålla i sig i några dagar till. Det skulle kännas så bra. Det skulle helt enkelt vara toppen.

Våran fika igår var underbart mysig. Som alltid. Ola är duktig på att göra julmysigt. Lussebullar och för mycket pepparkakor. Jag har ätit på tok för mycket pepparkakor. Många olika. I olika former och storlekar. Så kan det vara. Men nu är det slut med det. Nu är pepparkakan borta.

En annan sak som gör mig oehört  glad är det här. Tänk att jag sett honom live. I guldiga prasselbyxor. Sånt gör ju livet värt att leva. Eller varför inte, det bästa av det bästa.


Hey babe.



Kommentarer
Viktorellen

I just visited your site...its abosolutely wonderful... Best of luck to you! You must have some great inspiration in your life. Take care

2009-03-24 @ 13:50:17
URL: http://viktorellen.myblog.de


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Stringstrumpa

Strumpan som faktiskt finns

RSS 2.0