Somliga går med kluvna hårtoppar...

Det kommer svida till i plånboken men vad tusan gör man inte för att försöka få lite ordning på det stora krull till hår som man har? Jag bokade precis klipptid på Toni&Guy. Som en liten trevlig överraskning fick jag höra att det numera kostar 680kr att klippa sig hos Ida. Vatten och bröd i en månad framöver. Det finns säkert sjukt många av er som tycker att jag är helt knasig som betalar så mycket för enbart klippning men hittils är det bara där dom har förstått hur man ska klippa mitt hår. Så kosta vad det kosta vill. Dessutom ska Karin premiär klippa sig där samtidigt. Det blir mys.



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Stringstrumpa

Strumpan som faktiskt finns

RSS 2.0