Sista minuten

Jag och en kär vän planerar att ta en sista minuten någon gång nästa vecka. Jag sitter och spanar runt på alla resebolagens hemsida efter tänkbara resemål. Min fråga är dock, vågar man åka ospecat? Jag har noll koll på det där. Någon hade hamnat på ett hotell utan egen toa och någon annan hade hamnat på ett fyrstjärnigt hotell. Men ska man våga chansa på ospecat? Jag vill ju inte ha en till semester förstörd. Två på en sommar känns lite jobbigt. Men samtidigt vill jag inte betala så mycket.

Hur ska man göra?! hjälp!? Någon?





Kommentarer
Desire

Joo, men det vågar du!!! Du kanske hamnar på något jättebra ställe och om du inte gör det så gör det ju inte sååå mycket man
hänger ju ändå inte på hotellet utan sover mest där!!! Eller hur? :)
Puss på krullet

2007-08-27 @ 16:12:01
nathalie

jag har akt ospecificerad manga ganger och varje gang har det varit perfekt. det beror val ocksa vart du aker, och med vem, men jag tycker att du borde testa :)

2007-08-28 @ 17:41:16
Gunnar

Du och Karin?
Hoppas ni får de bra isåfall, jag tycker ni ska pröva ;) De kommer säkert bli jättebra! Kram till dig

2007-08-28 @ 17:45:36


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Stringstrumpa

Strumpan som faktiskt finns

RSS 2.0