Plötsligt händer det

Idag hände det. När jag efter en seg dag på jobbet sitter på tåget på väg hem uppenbarar han sig. Han inte bara uppenbarar sig, han sätter sig mitt emot mig på tåget och ser sådär underbart mysig ut. Håret spretar lite busigt åt alla håll och...

...personen som satte sig mitt emot mig var tyvärr inte mysbyxan. Det var en medelålderns tant som hade ätit för mycket kakor i sina dar och som stirrade på mig som om det växte ut gröna tentakler ur mitt huvud.
 
Det är nu bekräftat att mysbyxan har flytt sin kos. På obestämd framtid.

Imorgon är det fredag. Fredagsfika med T och O.

Mys.


Kommentarer
Anonym

sandys morotskaka äntligen tillbaka!

2007-09-01 @ 14:47:09
Louisalida

Great site. Keep doing.

2008-09-30 @ 14:56:42
URL: http://louisalida.blogspot.com


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Stringstrumpa

Strumpan som faktiskt finns

RSS 2.0