Mysbyxor med mörka mysiga ögon

Jag är kräsen. Otroligt kräsen. Alldeles för kräsen för mitt eget bästa. När det gäller pojkar. Fast å andra sidan är pojkar fel ord här. Jag vill inte ha pojkar. Jag vill ha män. Jag vill inte ha fjuniga, taniga pojkar med sparrisben. Jag vill ha män. Det är där problemet ligger + att jag är så otroligt kräsen. Jag är svag för långa, stora, mörkhåriga skönheter. Visst vill man bara äta upp dom? Jag har precis börjat komma över min "Någon dag ska jag gifta mig med honom" - kille. Självklart visste denna krake inte ens om mina, eller ska jag säga våra livsplaner? Våra barn skulle få mörkt lockigt hår och...okej, ni fattar grejen. Här börjar det spåra ur. Men jag vet att ni alla har tänkt den tanken om någon någongång.

När jag nu äntligen har kommit över min drömprins, eller jag har i alla fall insett att loppet är kört, och har hittat en ny mörk skönhet och gjort bort mig inför honom på krogen, försök till ett samtal och nu är redo att köpa spik för att återigen försöka få igång en konversation med denne mystiska man så har hemliga källor avslöjat att denne har flickvän sedan många år tillbaka och ska nu flytta till Linköping för att plugga. Min enda fråga är varför? Varför är dom alltid upptagna? Varför är mina tilltänkta män alltid upptagna? Och varför flyr de alltid fältet?

Kan någon vänlig själ förklara det för mig?

Tack.


Kommentarer
Sara

du kommer hitta någon när du minst anar det!
hoppas allt är bra!
kram gumman!

2007-08-24 @ 12:08:42
URL: http://celai.blogg.se/
O

han är faktiskt nästan en 10 för att vara en nynäsbo

2007-08-25 @ 14:20:54


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Stringstrumpa

Strumpan som faktiskt finns

RSS 2.0