L'Eros

Nu är det nära. Ruggigt nära. Sådär kittlande i magen nära. För på måndag tar jag mitt pick och pack och försvinner till Cypern. Jag önskar att jag kunde säga att det är på obestämd framtid, men tyvärr. Men jag ska njuta som tusan när jag väl är där. Jag tänker bara mysa, mysa i massor. Bada i turkost vatten och dricka paraplydrinkar i exotiska färger mitt på ljusa dan under ett stort parasoll med mina glassiga flugbrillor och steka med min icke befintliga solbränna. Spana på spännande människor och äta exotiska frukter.


 





"Litet och enkelt familjedrivet hotell med livligt och centralt läge vid vägen som leder ner till Agia Napas hamn. Hotellet vänder sig enbart till ungdomar och har den populära pool- och snackbaren "Vanilla Bar" som är öppet dygnet runt och spelar musik. Pool- och barområdet är i fräsch och modern design med poolen upplyst i rosa nattetid. Rummen är enkla och varierar i stil och inredning."



Jösses vad jag ska ha fjantigt kul och göra massvis med busiga saker. Strunt i allt vad mogen och vuxen betyder. Jag ska bete mig som en knasig tonåring.


Kommentarer
majsan

hoppas att ni får de roligt, men inget slår ju zakke :p

2007-08-04 @ 18:23:38
ems

detta kommer bli fett =)

2007-08-04 @ 22:39:46
Imreanna

Hello! Very interesting and professional site.

2008-06-02 @ 10:44:30
URL: http://imreanna.iblog.co.th


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Stringstrumpa

Strumpan som faktiskt finns

RSS 2.0