Jag är inte bitter...

...men det vore ganska mysigt om min fot kunde bestämma sig för att bli bra snart. Ganska så omgående. Jag är trött på att gå som en häst eller tvingas ha min fula och skavsårsframkallande stödskena. Det är bara att välja, häst eller träben? Vad finner du mest attraktivt? Vad finner jag mest attraktivt? Jag skulle helst av allt bara vilja få tillbaka rörligheten och känseln i min fot. Droppfot får gamlingar. Inte 19 åringar som åker till cypern för att partaja. Så enkelt är det. Men inte för mej. Men jag är faktiskt inte bitter längre. På riktigt. Jag vill bara att den ska bli bra.

Imorn när jag vaknar kanske?

Hoppas.


Kommentarer
Sara

Slutar aldrig att längta tillbaka ! Nästa år säger jag bara !

2007-08-29 @ 20:58:31
ems

vad säger sjukhuset nu och så? det kommer bli bra! du e stark! :)

2007-08-30 @ 10:59:55
michael

Hej

Min grabb är 15 och fick droppfot av ortosen efter en olycka.

Blev du av med din droppfot?

Hur lång tid tog det?

Mvh
Michael

2013-08-17 @ 15:30:28


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Stringstrumpa

Strumpan som faktiskt finns

RSS 2.0