Att vara segare än segast

Nu är det nog egentligen väldigt väldigt dags för mig att börja packa. Om 19 timmar åker vi men jag orkar inte ens tänka på min packning. Jag hatar att packa. Det är tidskrävande och allmänt jobbigt och man får aboslut inte glömma någonting. Man måste springa fram och tillbaka och tänka på allt möjligt som måste slängas ner i väskan . Otroligt jobbigt. Dessutom sitter jag här i min bikini, dels för att det är så otroligt varmt men också för att på något exotiskt sätt börja vänja mig vid att gå runt i denna minimala sak och visa på tok för mycket kropp. Nej fy tusan, vilken skräckupplevelse första bikinidagen är. Speciellt när man är blekare än blekast. 


Daller daller.


  



Kommentarer
ems

Daller daller!!!!! hahahahha

2007-08-05 @ 18:56:43
Marcusrebekka

Great Site. Useful info. I will surely check back soon.

2010-01-13 @ 13:46:40
URL: http://marcusrebekka.blogspot.com


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Stringstrumpa

Strumpan som faktiskt finns

RSS 2.0