"19 åriga Andrea har fångat ständige singeln Papa Dee"

"VISST ÄR VI ETT PAR"

"Nu vet vi var Daniel "Papa Dee" Wahlgren har hållit hus. Han har hittat kärleken i unga Andrea"

"Artisten Daniel "Papa Dee" Wahlgren, 41, har alltid varit en flitig gäst på kändisfester. Med snygga tjejer vid sin sida har han avverkat biopremiärer och kroginvigningar på löpande band. Men på senare tid har han varit som uppslukad av jorden. På premiären av "Pirates of the Caribbean - Vid världens ände" får vi veta varför när han kommer med en mörk skönhet.
- Vi är ett par sedan ett år ungefär, berättar hon blygt.

Drömmer om barn. Andrea Hedström, 19, från Härnösand har lyckats fånga Daniel som inte haft stadigt sällskap sedan relationen med modellen Kristine Svensson för drygt fem år sedan.
- Att bryta upp från mitt förra gamla förhållande var en kaotisk historia, har han berättat. Han begravde sig i arbete och reste mycket för att hitta inspiration till sin reggaemusik. Drömmen om att bli pappa har också växt sig starkare.
- Förut var jag ointresserad av barn. De senaste åren har jag börjat tänka på det mer och mer men det är svårt att ordna själv, har han sagt.
Nu kan hans dröm vara på väg att bli sann."


Om han vill ha barn får han nog leta vidare. Gissa om jag blev chockad när jag satt hemma hos min mormor i början av sommaren och läste Hänt extra när jag plötsligt får syn på en bild och rubriken här ovan. Andrea och Papa Dee. Visst har jag också hört att det pratades på skolan om att hon var tillsammans med Papa Dee men jag trodde bara att det va rykten men nu fick jag det verkligen in my face. I en artikel i Hänt Extra för sjutton. Jösses. Har dock svårt att tro att Andrea skulle vilja skaffa barn med honom nu? Jösses igen, det skulle kunna vara hennes pappa.

Nog om detta. Mot nya äventyr.



Kommentarer
O

uääääääh

2007-08-04 @ 12:57:26
michie

jag säger då det...min mamma är liksom 42..inte för att lägga mig i men han är gammal liksom. :S men han ser inte så gammal ut. men det är väl kul för dem liksom..men endå..
haha...
kul att träffa dig igår sötis.
Pussis

2007-08-04 @ 15:02:58
Desire

Alltså, jag vet inte om man ska gråta, skratta eller vara lycklig och glad för deras skull?
Ärligt talat så kanske de passar jäkligt bra tillsammans? Eller vad tror du?
Haha, det är hur som helst lite pytte ganska så galet!
Puss

2007-08-08 @ 22:01:38
Andrea H

Jag älskar honom av hela mitt hjärta och en dag i mitt liv vill jag ha barn med honom. Det finns ingen annan för mig/andrea

2007-08-18 @ 02:47:13
Sanna

Var bara lyckliga för dom.
Det finns ingen finare person än Andrea.

2008-01-22 @ 23:10:53
URL: http://sanis.blogg.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Stringstrumpa

Strumpan som faktiskt finns

RSS 2.0