Sov du lilla...

Nu får det räcka för idag. Min hjärna är helt slut och jag kommer förmodligen att drömma om hur mitt projektarbete plötsligt brinner upp eller hur allt bara försvinner. Puts väck. Illa. Det går dock ganska bra nu. Jag kommer framåt men än ser jag inte mål linjen. Jag har fortfarande den där jobbiga, längsta backen kvar innan upploppet. Men skam den som ger sig. Jag ska fasiken i mål om det så blir det sista jag gör.

Ola, jag sa ju att det skulle bli kul. Glad gubbe på det.


Det verkar som om alla har varit och hälsat på på Via. Kanske är dags att knalla förbi där någon dag. Säga hej till alla gamla godingar. Det här var bara för roligt.

  


Go natt på er!


- Stringis.


Kommentarer
Anonym

det funkar inte?? jag kan inte se!! jag ska fixa skivor!

2007-04-14 @ 11:48:33
Anne

haha, kommer du ihåg när bengan snubblade på tröskeln ? :D Han landade på magen och fick lite gungstolseffekt på det hela :D

2007-04-15 @ 12:24:43
URL: http://annepanne.blogg.se
Kasparalice

Excellent site. Well done. Seen that done for the people. I invite you to visit my site.

2008-09-08 @ 10:00:31
URL: http://kasparalice.blogspot.com


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Stringstrumpa

Strumpan som faktiskt finns

RSS 2.0