Snigel

Karin och Ola är inne i stan. Jag sitter i en sommarstuga några mil utanför Örebro. Det är Påsk och Desireé skulle vart på Mallorca.

Alldeles nyss snöade det. Nu skiner solen. Men det är kallt. Iskallt.

Jag har kört bil idag. Farmors gula beatle. Backat och parkerat. Kört på landsväg.

Snart kommer resten av hela tjockasläkten och jag orkar inte. Efter en dag med två skrikande småkusiner är mina öron redo att trilla av. Men jag har valt det själv så jag får skylla mig själv. Såhär i efterhand ångrar jag nog att jag inte stannade hemma med Ola och "Tötten". Då hade vi kunnat dra ut med Emlut och partajat i nynäs.

Om man skulle ta och gömma sig bakom en stor gran.  


Kommentarer
Anonym

Hej du!
De va ett tag sen.. Allt bra?
Kul de blir på lördag :D

2007-04-07 @ 16:25:36
Anonym

Gunnar

2007-04-07 @ 16:25:59
Anonym

jag vill också ut!!

2007-04-07 @ 19:35:10
O

dom ringde precis taxi till festers! jag vill också! put your hands up for detroit..

2007-04-07 @ 23:02:53
Boysmaria

I am really impressed!!

2007-12-21 @ 02:47:41
URL: http://boysmaria.blogspot.com


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Stringstrumpa

Strumpan som faktiskt finns

RSS 2.0