Otippat

Vi har en spännande gäst som sitter nere i soffan. Jag vågar inte nämna några namn men efter att ha träffat på personen några gånger ute på krogen den senaste tiden känns det inte så aktuellt att gå ner och uppenbara sig. Frågan är bara vad han gör här? Stort frågetecken. Han har just nu en exotiskt konversation med min lillasyster. Nog sagt om det.

Egentligen skulle jag vilja befinna mig på Kvarnströms & co skiva ikväll men icke. Tidig körlektion imorgon bitti och brist på pengar får helt enkelt kompenseras med en helkväll med plugg inför KuHi provet imorgon. Medeltid, renässans, barock och rokoko. Mumma på det. "Den här tavlan är vääääldigt rokoko..." Aa, just det.

Massor av saker i huvudet, inget som kan formuleras i ord på en blogg. För stort för litet. För omständigt för lätt. Knas. Svenska nationellt prov idag. Det räcker med ett ord. Skit.

Kuhi var det, mm snart så.

Drack en latte på Mariatorget idag. Med kära vänner. Sittandes på en parkbänk. I solen. Härligt att leva ibland.


KuHi för hela slanten och sen ska jag toppa med lite "Fråga Olle"

Bror hörde av sig från Cypern " Vi ser alla ut som räkor och äter delikatesser från havet"

Exotiskt minst sagt.



Kommentarer
Gunnar

haha :P

2007-04-25 @ 21:49:08
O

Mr granne-nyp-i-rumpan!? Eller!? Jag blir nyfiken!!

2007-04-25 @ 23:23:15
majsan

Gissa vem som shaka as med NN igår då ;P

2007-04-28 @ 10:20:23


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Stringstrumpa

Strumpan som faktiskt finns

RSS 2.0