Manligt och Kvinnligt

När man ska åka bort måste man packa. Ska man åka långt bort behöver man nödvändigtvis inte ha med sig massvis med packning men ganska ofta slutar det med en alldeles för stor väska och alldeles för mycket onödigt trams. När man ska åka en kort bit en kort stund slutar det ganska ofta också med en stor väska. Förmodligen med ännu mer onödigt trams än när man ska åka långt. Resor av olika slag, långa som korta, kräver oftast lång planering när det gäller packning. Det ska tas med olika kläder till olika dagar, och den ena tröjan passar ju inte med det andra paret byxor, och skor, herrejösses skor, massor massor utav skor. Ett par för varje kväll. Minst. När jag åkte till grekland förra sommaren hade jag med mig en STOR väska med massvis av onödiga prylar och kläder som jag aldrig använde. När vi åkte till Gotland på träningsläger hade jag med mig dubbla väskor. Vi skulle vara borta torsdag till söndag. När min bror åkte till cypern imorse för att vara borta i två veckor hade han med sig en utav de två väskorna. Dessutom packade han natten innan. Jisses. En två veckors semester kräver minst tre veckors förberedelse och minst en stooor resväska.   


Kommentarer
Sara W

Johanna han är kille, de behöver inte lika mycket saker. =P

2007-04-23 @ 18:40:42
URL: http://celai.bilddagboken.se/
Majsan

Här i nynäs :) festers eller telegrafen tror jag :)

2007-04-23 @ 21:20:11
URL: http://beautyandjessica.blogg.se
Anonym

Iiiih tänk när vi får packa inför napa! Det kmr bli mumma du! Vi får packa ner tötten däri också!

2007-04-24 @ 23:17:27


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Stringstrumpa

Strumpan som faktiskt finns

RSS 2.0