Kort och gott utmattad

Ont det gör ont men det går...usch usch, hemska minnen från Arne i leopardkalsonger. Mina ben känns tunga som bly efter dagens match och jag kan riktigt känna hur hemsk min träningsvärk kommer vara imorgon när jag ska försöka ta mig upp ur sängen. Smärta. Massor av smärta. Men vi vann och det är huvudsaken. 4-1 ohh jaa.

Jag vet egentligen inte vad som snurrar runt i min lilla hjärna. Väldigt mycket som vanligt. Det ena mer exotiskt än det andra. Det känns som ena delen av mig befinner sig här på jorden medan den andra är på väg till mars. Det känns jobbigt fast samitidigt väldigt skönt.

Mamma har fått ett totalt urflippat studentryck och tagit över helt. Hon har beslutat att det är dags för mig att ta tag i inhandlandet av studentkläder så imorn tänker hon släpa med mig in till farsta, eftersom hon inte orkar med stan. Jag får tokångest så fort någon nämner ordet studentklänning. Jag känner mig som en korv. En stoppad falukorv med veck här och där. Fy tusan. Får man ha en svart sopsäck på studenten? Jag känner mig utklädd i klänning och i vita byxor kommer jag känna mig som en strandad vitval. Finns det ens vitvalar? Suck.

Det verkar som folket hade trevligt på telegrafen igår. Härligt. Majsan, jag vill höra mer om "Du vet vem"

Mumma på allt. Mumma på att ola är så söt i sin randiga tröja.


Kommentarer
O

isåfall tycker jag att du är en väldigt fin stoppad falukorv!

2007-04-29 @ 11:06:19
majsan!

haha ja de ska du allt få höra! =)=)=)=) ;p

2007-04-29 @ 15:43:43
O

Isabella
-går 1:an på Jensen Gymnasium N
-bor i egen lägenhet på Kungsholmen
-sitter i styrelsen för MUF Norrmalm
-är även ordförande för MSU Jensen Norra
-fikar & shoppar kring Stureplan
-hårmodell för Loreal
-extrajobbar på en juristfirma

HAHAHAHAHHAHAHAAHAHHAHAHAHAHAHAHAHAHAHHAHA jag kissar nästan på mig! Det här gjorde nästan min kväll! Mumma vi är avis på dig bb! Fortsätt leta åt tötten! SNIGEL

2007-04-30 @ 00:14:50
Crazypill

gillar namnet på din blogg! hehe

2007-05-01 @ 10:13:47
URL: http://crazypill.blogg.se
Anonym

visst mötte jag dig i fredags? jag vet att jag haft känslan förut, men när ett par flickor på cykel passerade mig nånstans mellan sjukhuset och gröndal kändes det bestämt som du var en av dom.

2007-05-02 @ 21:54:31
URL: http://oskimon.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Stringstrumpa

Strumpan som faktiskt finns

RSS 2.0