Knepigt

Jag sitter här och funderar. Funderar, klurar, tänker och försöker reda ut alla miljontals tankar som svävar runt innanför mitt stora krull på huvudet.

Det mesta handlar om hur jag ska lyckas med att bli klar med mitt projektarbete, men annars så tycks allt mellan himmel och jord också slinka in. Jag förstår inte hur man samtidigt som man tänker på aidsjuka barn i afrika lyckas komma in på tankar som när jag ska köpa min studentklänning. När, var och hur? Hur många One tree hill avsnitt jag ska kolla på inatt och borde jag kanske äta lite lunch? Blir det match på lördag? Och isåfall, kan jag vara med på den? Är mina benhinnor friska? Egentligen vill jag ju vara med på Karins födelsedagsmiddag från början. Kommer vi få till någon slutskiva? och hur blir det med gubbskivan? PANIK!


Kanske kanske kanske skulle, borde, vore det bra om jag gjorde mitt projektarbete nu. 

   



Kommentarer
Anonym

Mumma på lördag! Jag tycker du ska till tötten

2007-04-11 @ 14:56:35
Anonym

Vaför ska du inte komma till Karin?

2007-04-11 @ 15:23:27


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Stringstrumpa

Strumpan som faktiskt finns

RSS 2.0