Fredagen den 13

Jag har börjat missbruka igen. Jag kan inte hjälpa det. Jag är beroende. Bara därför spelar dom Cara Mia på radion just nu? Förut hette min drog OC numera är det One tree hill som gäller. Jag måste få min dagliga dos. Den här veckan har jag istället för att sova tillbringat nätterna med att ligga vaken med lillasysters dvdspelare på magen och slukat avsnitt efter avsnitt. Det värsta är att det inte finns något botemedel. Har man väl börjat är man fast. Jag är fast. Jag vet inte riktigt vad jag ska ta mig till när alla säsongerna är slut och jag inte kan kolla mer. Jag kommer ligga och krampa på golvet, desperat efter ännu ett avsnitt av One tree hill. Nej, så långt får det helt enkelt inte gå, även om det redan är försent. Det enda som håller mig borta från att bänka mig framför tv:n med ännu fler avsnitt är mitt ofantligt jobbiga projektarbete som ständigt motarbetar mig och vägrar att bli klart. Tusan, fasiken och skit också.


Idag är det fredagen den 13. Alla skrockfulla personer borde kanske hålla sig inte idag. Kanske helst av allt inte lämna sängen. Jag gillar fredagen den 13. Jag föddes fredagen den 13. Mums.







 



Kommentarer
Anonym

visst såg jag den. min dåvarande flickvän sjöng nån truddelutt där.

2007-04-13 @ 17:00:13
URL: http://www.oskimon.se
O

Haha han som har barn nu är så ful!!!

2007-04-13 @ 17:48:32


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Stringstrumpa

Strumpan som faktiskt finns

RSS 2.0