En räka på cykel

Med en enkel tulpan på bemärkelsedan...Idag fyller allas vår favoritKarin år. 19 stora år. Jag och Ola sjöng för henne i centrum idag. Jag tror att hon blev glad även om hon inte jublade av glädje. Det kan i och för sig bero på att min och Olas skönsång inte var den vackraste. Det är tanken som räknas. Dessutom spred våran sötkarin en mycket ljuvlig doft omkring sig. Ola trodde att det var deras nya "hårprodukter", Karin sa dock att hon hade fått en ny parfym, men jag tyckte att hon luktade som funlight starfruit. Det är en komplimang från min sida eftersom jag är barnsligt förtjust i funlight starfruit.


      



Dessutom såg jag och ola en mycket rolig sak när vi gick hem. En viss räka kom åkande på en gul postcykel.





Kommentarer
Anonym

han är riktigt mummig,det där skaldjuret..

2007-04-10 @ 16:07:03
Anonym

när du loggar in på msn ska jag skicka tokyo till dig! MUMMA

2007-04-10 @ 17:37:18
Tötten

titta jag läser!!! O jag blev visst jätteglad när ni sjöng!! Bara lite ovan vid så mycket uppmärksamhet :D.. o er sång höll absolut världsklass!! Pussokram på dej

2007-04-10 @ 22:33:02
Mebrotherhood

I like your website. Good job.

2008-01-07 @ 20:50:36
URL: http://mebrotherhood.blogspot.com


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Stringstrumpa

Strumpan som faktiskt finns

RSS 2.0