En dag som denna

Även om jag vaknade och kände mig som ett ursketet lingon efter gårdagens partajande så har dagen varit en av de bästa på otroligt länge. Tequilan från igår hade inte satt allt för djupa spår, men tillräckligt djupa för att jag inte skulle orka gå till skolan. Istället åt jag lunch med Ola på stan. Vi hade en av de där dagarna som bara blir så där härligt bra. Vi strosade runt på stan och pratade om allt och ingenting, gick på äventyr på östermalm och utforskade stureplan drickandes en sandyslatte. 

Ibland är det bara så bra.  


Kommentarer
ems

haha jävla slacker ;) ifs skolkade jag från morgonen idag, så man ska väl inte klaga =) good poodah

2007-04-19 @ 10:12:47
Anonym

Det var mysigt. mumma på spännande blå slipsar

2007-04-19 @ 11:43:40
Anonym

Oscar Durling ? Nattklubbschefen som stadgat sig med en skånska vid namn Ida. Jag hoppas för hans skull att han sköter sig, men innan har han varit som en duracellkanin då han bl a lekt med Elita Löfblad.

Där ser man!

2007-04-20 @ 13:57:14
Anonym

http://www.credd.se/foto-show/view/544
Ung durling eller??

2007-04-20 @ 18:27:25


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Stringstrumpa

Strumpan som faktiskt finns

RSS 2.0