Brädan pite

Jag struntar i om han luktar äckligt. Jag låtsas inte om att han är gammal. Eller i alla fall börjar bli det. Han är fortfarande sjukt snygg allas vår Prad Pitt. Jag vill inte säga det högt, men såhär mellan oss, jag är lite avundsjuk på Angelina. Men måste jag välja så väljer jag team Aniston.


   

     

Jag är knasig. Jag vet. Men mumma. Mumma i massor.



Visst är det svårt att tänka sig att Brad Pitt och Lasse kroner är lika gamla?

Och så skriver jag ett sånt här inlägg bara för att jag sa till Janni att jag inte gör sånt. Men det här var ett undantag. Det händer bara ibland. Vilket är ytterst sällan.



Kommentarer
nathalie

jag tyckte om Brad forut. Men nu - ne. vet inte varfor.

kanske darfor att det visade sig att han e dum i huvudet. jag fattar inte hur han kunde lamna Jennifer for att bli pappa at Angelinas 'barn'. Usch.

2007-04-11 @ 10:35:25
ems

hahah! är dom lika gamla!? det är ju helt sick :P

2007-04-11 @ 14:41:56
Gunnarandrea

Thank you for the informative website

2009-03-11 @ 14:21:53
URL: http://webcomnetworks.com/gunnarandrea


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Stringstrumpa

Strumpan som faktiskt finns

RSS 2.0