Att somna sittandes

Klockan är 01.31... När klockan var 21.00 kändes det som att jag hade läget under kontroll.Tänk så fel man kan ha. De senaste timmarna har allt motarbetat mig. Allt från irriterande små sidnummer till "om du var en mänsklig varelse skulle jag sparka dig i baken" innehållsförteckning. Hur nu sidnummer och innehållsförteckningar kan vara svårt och komplicerat? Fråga inte mig. Jag är fortfarande inte helt klar. Min innehållsförteckning ser ut som skit och i ren desperation började jag nästan störtgrina för att mina avgränsningar inte kom med. Jag har gett upp nu. Det får bli sängen och upp med tuppen imorn.

Det här har varit en av dom värsta dagarna på mycket länge. Rent fysiskt vill säga.



Kommentarer
Anonym

plutte

2007-04-16 @ 09:22:28


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Stringstrumpa

Strumpan som faktiskt finns

RSS 2.0