All köttfärs ska slängas i norge

Vissa dagar ser man vissa saker. Andra dagar ser man andra saker. Idag har jag återigen för kanske sjuttioelfte gången förvånats över hur lika hund och husse/matte kan vara varandra. Hur gott och mysigt det kan vara att sitta på en parkbänk på Mariatorget med goda vänner drickandes en sandyslatte. Hur söt man kan vara som pojke fast att man är liten och bara går i ettan. Hur jäkla fräsigt mitt hår kan vara ibland. Idag var det fräsigt värre. Eller så vaknade jag bara på rätt sida imorse.

Det är så underbart när livet känns lätt att leva. När man till och med kan uppskatta den långa tågresan hem fast att någon precis har drivit med en och sagt att man bor på landet. Man kanske bor på landet men vad tusan. Det är ta mig sjutton riktigt bra det med. Dom dagarna, när man känner såhär, det är bra dagar.


Idag är en bra dag. Dessutom ska jag hem till Olala och baka chokladbollar.


Kommentarer
oOoOoO LA

ingen kickar fotboll som han TAAANFARA TAAANFARA i love you ich liebe disch FREDRIK TANFARA

2007-04-05 @ 22:39:57
Abelmaria

Interesting. No more comment :)

2008-09-11 @ 13:47:56
URL: http://abelmaria.blogspot.com


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Stringstrumpa

Strumpan som faktiskt finns

RSS 2.0