20 kr tack

- Två korvar och en toast...
- 34 kr tack.
- Öhh...jag tar en läsk också...och vänta..en kaffe..


Dagen har tillbringats i kvarnängens kafeteria. Det har kokats kaffe och korv, gjorts toasts och sålts läsk och glass så att det stått härliga till. Allt för att våra små fotbollspojkar, mammor och pappor skulle vara nöjda. Det har även grillats över 300 hamburgare. Mitt huvud känns som en stor blyklump och mina ben ska vi inte ens tala om. Mina fötter ömmar och jag längtar som en tok efter att få lägga mig på soffan och bara somna. Men icke. De närmsta timmarna väntar projektarbetesångest. Jag har förträngt det hela dagen men nu går det inte längre. Det måste göras och det nu. Imorn vid den här tiden är allt som har med det där jäkla arbetet ur världen förutom opponeringen. Det ska bli så grymt skönt. Nu blev det mycket blajja här på slutet. 

Kort och gott. Tack alla babes för idag. Mumma på er. Mumma på allt.  


Kommentarer
Anonym

Mumma på igår. Mumma på stora shots

2007-04-15 @ 18:52:12
Anonym

Jag slåss mot behovet att kommentera din blogg. Har den på rss feed och tittar antagligen in alldeles för mycket. egentligen borde jag väl uppdatera min egen ist för att hänga här, men det går helt enkelt inte. det är en spännande tävling mot mig själv: ska jag klara att inte kommentera? just nu klarade jag det inte.

2007-04-15 @ 22:03:00
URL: http://oskimon.se
Noastella

Very resourceful, thank you dave

2009-08-24 @ 10:53:36
URL: http://noastella.blogspot.com


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Stringstrumpa

Strumpan som faktiskt finns

RSS 2.0