Valdag

Idag är det valdag. Och jag har röstat! Ännu ett vuxenpoäng att kryssa av från listan. Det ska bli spännande att se hur resultatet blir ikväll. Kommer Göran att sitta kvar eller blir det Reinfeldt. Jag har som sagt gjort mitt val och det känns bra. Nu är det bara att vänta och se. Spännande.

Mina ben gör apont. Jag har världens träningsvärk efter igår. Antar att det är en kombination av fotbollsmatchen och dansandet. Det var trevligt och Karins vänner är söta. 

Jag sitter här och funderar över hur det ska gå med våran engelska grej. Det känns ganska jobbigt just nu men jag antar att det kommer bli ännu jobbigare ju mer vi skjuter upp det. Man måste bara orka - jag orkar inte.

Imorgon är första dagen med Idolaudition grejen också. Hur var och när? Vi måste kolla upp det där Desire. Det löser sig säkert. 

Nu ska jag dricka massor massor med kaffe.  


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Stringstrumpa

Strumpan som faktiskt finns

RSS 2.0