Upp och ner vänd?

Känns som om någon har vänt mig upp och ner och skakat mig riktigt ordentligt. Känner mig helt skakig och snurrig i hela kroppen. Febern är borta men tröttheten består. Listan på saker att göra växer sig sakta men säkert längre och sängen med stora mjuka kuddar känns mer och mer lockande.

Grattis sötkarin till körkortet! Jag är så stolt över dig, räkna med att få ta några extra svängar med bilen. Nästa stopp - Åre i vinter.

Grekbilderna blev fina och just nu kostar en sista minuten med air tours 1495kr. Ola ska vi åka? Majsan, håll med om att det låter lockande. Minst sagt lockande. Men utan gips den här gången. Vilket påminer mig om att det kanske vore på tiden att höra av sig till folksam och göra en skadeanmälan innan det är försent. En sak till att skriva upp på listan. Jag måste nog vara ledig resten av terminen.

Eller nått...


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Stringstrumpa

Strumpan som faktiskt finns

RSS 2.0