Toni&Guy

Äntligen! Imorgon är det klippdags. Ska bli så otroligt skönt att klippa bort alla slitna och hemska toppar.  Underbart!

Imorn blir det idol igen. Spännande spännande. Mamma är sur för att jag inte jobbar. Antar att jag borde men jag vill ju så gärna kolla. Jag får vara fattig och jobba nästa fredag.

Jag fattar inte grejen med ARL. Den kursen är helt värdelös och onödig. Bläsch på den. Varför ska jag behöva kunna göra ett säljarbrev eller vad det nu heter. Jag har slutat med all musik och har inga planer på att börja igen. Varför kan inte Rytmusfolk fatta att alla inte lever för musiken och vill bli rockstars. Nej, den kursen vill jag bara kräkas på. Blä.

Trött tröttare tröttast.

På torsdag äts det ärtsoppa på lördag är det fest...

Glassiiiigt



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Stringstrumpa

Strumpan som faktiskt finns

RSS 2.0