Saft i stora lass

Min saft smakar mindre gott. Typ konserveringmedel. Bläsch. Jag säger inte att den dyraste saften alltid är godast men den billiga varianten är oftast mindre god. I det här fallet är detta nu bevisat. Usch.

Nu känns det som det ska igen. En vanlig söndag men för mycket läxarbete och jag och ola sitter och beklagar oss över msn. Jag tycker inte om söndagar. Hur jag än bär mig åt så lyckas jag alltid få massa jobbiga läxor till söndagarna. Jag vill ju bara ligga i soffan och äta lite onyttiga småkakor och kolla på en halvbra film. Det står ju till och med i bibeln att man ska vila på söndagar. Fy tusan.

Saften smakar blää.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Stringstrumpa

Strumpan som faktiskt finns

RSS 2.0