Punktpunktpunkt

......................

Trött, utmattad, yr, uppgiven och allmänt seg. Så känner jag mig just nu och imorgon börjas det igen. Skolan. Skit. Jag vill som vanligt inte gå dit. Imorgon har jag dessutom en tre och en halv timmes håltimme. Kul.

Antar att jag borde vara glad att det är skola imorn. För varje dag som går blir ju helgerna, loven och studenten mindre avlägsna. Hur kan man vara såhär negativ, det kan ju inte vara bra? Jag måste ta tag i mig själv, allt kan ju inte vara negativt.

Jag vill bara stänga in mej på mitt rum och fortsätta läsa min töntiga bok och stanna där tills det blir vår och sommar igen.


Imorgon är det måndag.



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Stringstrumpa

Strumpan som faktiskt finns

RSS 2.0