Ny jacka.

Har nu inhandlat en ny jacka. Det blev en trenchcoat. Svart från hm modell längre. Ner till knäna. Det känns bra, hoppas verkligen att det känns lika bra sen. Hade egentligen velat ha lite smakråd av några nära och kära men jag orkar inte leta längre och jag behöver en jacka. Nu kör vi på den här.

Ola jag ska försöka.

Jag såg Tore från FCZ på tv. Han är bara för härlig. Hans sätt att att prata och hans ordval. Han är helt enkelt för go.

Jag sitter här och har linte ångest över mitt projektarbete. Jag har inte en aning om vad jag ska göra. En bok? det var ett ganska bra förslag men om vad? Jag behöver tips och hjälp, och det snart så snälla hjälp!

Dags att sova. Imorn är en ny dag. Härligt.



Haha, lika som bär, typ.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Stringstrumpa

Strumpan som faktiskt finns

RSS 2.0