Mitt hår ser ut som en liten bulle

Mitt hår har fått en liten bullfrisyr men jag tycker om den jättemycket. Känns skönt att håret ändå är ordentligt uppklippt men ändå långt. Jag är helnöjd. Heja Toni&Guy och desireé som tipsade mig. 

Idag var jag och nördade mig på Idol igen. Jag är en idolnörd. Cuba och jag är numera "kända" i idolpubliken. Ohh yeeah!

Jag känner att jag borde göra ett inlägg med massa bilder o grejs men jag orkar inte. Jag har fortfarande inte ätit glass med Ames på berget. Dags att göra det innan det blir snö och minusgrader kanske.

Imorn är det Ladies night. Det ska bli mysigt.


Kommentarer
cuba

hehehehe. vi syntes tusen gånger i programmet idag såg du det? eller framförallt jag, men man såg oss alla tre massa gånger. korvigt alltså. så jävla nördigt höhhö

2006-09-23 @ 01:30:12
Tormiriam

Wonderful site. Please continue this great public service.

2009-01-06 @ 14:44:38
URL: http://tormiriam.20six.fr


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Stringstrumpa

Strumpan som faktiskt finns

RSS 2.0