Inom loppet av en månad...

Har jag lyckats med att tappa bort saker för ett värde av 1500 kr. Det är inte bra. Min jacka är försvunnen och den kommer inte att återfås. Min gröna fina. Gick runt lite på stan igår för att hitta en ny men förgäves. Det finns ju bara tjocka vinterjackor överallt. Jag vill ha en lagom tunn/tjock som man kan ha nu när det börjar bli lite kallt på morgonen och kvällen. Någon som har ett bra tips? Jag är i stort behov.

Nu ska jag gå ner och försöka improvisera ihop en middag till mej och sötfia.

Idol kl 20.00. Hett.



Kommentarer
Olala

Kan vi inte ha jackjakt på fredag? + fika?
Jag måste iaf på tröjjakt. Jag vill inte vara nudist.

2006-09-20 @ 20:01:51
Hannis

Jag ska på idol på fredag. Så jag kan inte. Men jag skulle verkligen behöva gå på jackjakt.

2006-09-20 @ 21:16:32
Rubenella

Hello. I browse and saw you website and I found it very interesting.Thank you for the good work.

2010-01-07 @ 08:30:40
URL: http://rubenella.blogspot.com


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Stringstrumpa

Strumpan som faktiskt finns

RSS 2.0